Asigurare

Porsche Finance Group Romania: Expertul in asigurarea masinii dumneavoastra!

Cu o experienta locala de peste 16 ani in finantarea si asigurarea auto, suntem singura companie din Romania cu o gama completa de produse dedicate masinii dumneavoastra: finantare, asigurare si management de flota!

Identificati produsul de asigurare care vi se potriveste impreuna cu dealerul. Indiferent daca sunteti persoana fizica sau juridica, primiti oferta personalizata pe nevoile dumneavoastra.

Produsele si serviciile noastre

CASCO Porsche Asigurari

Cu serviciul ONE -STOP -SHOP puteti incheia polita de asigurare direct in showroom, odata cu achizitionarea autovehiculului dorit.

Intermediere asigurari auto

Porsche Broker de Asigurare este o firma de intermediere a asigurarilor ce va permite sa alegeti cea mai potrivita asigurare pentru autoturismul dumneavoastra.

SAL-Fin

Solutionarea Alternativa a Litigiilor in domeniul financiar nonbancar (SAL-Fin)

Incepand cu data de 19 iulie 2016, consumatorii de produse financiare non-bancare care se afla in litigii cu comerciantii de produse financiare non-bancare se pot adresa gratuit noii entitati de soluționare alternativă a disputelor care se nasc din relația contractuală dintre acesta și comerciantul unor astfel de servicii - SAL-Fin.

In cazul in care pentru solutionarea litigiului sunt solicitate expertize, traduceri de documente sau alte probe suplimentare, cheltuielile vor fi suportate de către partea care le solicită.

Accesarea procedurilor SAL-Fin poate fi realizată atât prin intermediul paginii de internet www.salfin.ro, cât şi utilizând metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil.

Consumatorii se pot adresa Secretariatului tehnic al SAL-Fin, care asigură informarea părților și acordă suport consumatorilor pentru completarea cererilor de soluționare a litigiilor.

Consumatorii pot alege intre două tipuri de proceduri de soluționare alternativă a litigiilor:

· propunerea unei soluții;

· impunerea unei soluţii.

Consumatorii pot accesa procedurile SAL-Fin doar dacă fac dovada că, în prealabil, au încercat să soluţioneze litigiul direct cu comerciantul în cauză. Prin această condiție, se asigură existența bunei intenții în rezolvarea amiabilă a disputei dintre cele două părți.

Solicitarea de soluționare a litigiului se respinge de către Secretariatul tehnic în cazul în care consumatorul nu a prezentat reclamaţia către SAL-Fin în termen de un an de la data la care acesta, după caz, a prezentat reclamaţia comerciantului sau de la data săvârşirii faptei care a dat naştere litigiului ori, în cazul faptelor continue, de la data încetării acestora.

În cazul în care litigiul nu este de competența SAL-Fin, consumatorul se poate adresa unei alte entități SAL.

Formularele utilizate de consumator în relația cu SAL-Fin, precum si informatii detaliate cu privire la aceasta procedura de solutionare alternativa a litigiilor, pot fi descarcate de pe site-ul www.salfin.ro, respectiv  http://www.salfin.ro/solutionare-litigii/.

Intrebari frecvente

Ce este inspectia de risc?

Inspectia de risc este operatiunea de verificare a autovehiculului de catre asigurator si consta in efectuarea de poze asupra aspectului exterior si interior al acestuia, urmata de completarea chestionarului de inspectie de catre asigurat / utilizator.

Inspectia de risc este obligatoriu a fi efectuata in urmatoarele cazuri:

  • daca la livrare, autovehiculul este unul rulat (second hand)

  • daca pe perioada valabilitatii politei, asiguratul a intarziat cu efectuarea platii primelor de asigurare, ajungand in situatia ca polita sa fie iesita din valabilitate

Orice avarii constatate la efectuarea inspectiei de risc nu vor fi despagubite de asigurator.

Pentru inspectii de risc va rugam sa apelati numarul de telefon +40 21 203 19 01 sau +40 755 067 003

Cum pot obtine imputernicirea de reparatie pe CASCO in cazul daunei?

Pentru a obtine imputernicirea de dauna, tot ce aveti de facut este sa accesati Contul meu - platforma noastra online ce va ofera toate informatiile despre contractul dumneavoastra.

 

Odata logat, veti putea descarca imputernicirea in cateva minute.

In cazul in care nu aveti date de acces in Contul meu (Situatie cont client), va rugam sa ne contactati la 021.208.26.00 sau la: office@porschebank.ro.

Cum platesc asigurarea CASCO si cand?

La livrarea autovehiculului, dealerul va inmaneaza o mapa cu documente de la banca, inclusiv polita de asigurare CASCO si decontul de plata aferent acesteia, decont care trebuie achitat, in termenul mentionat, intr-unul din conturile asiguratorului mentionate pe acesta.

Va recomandam sa trimiteti dealerului sau direct bancii o copie a dovezii platii acesteia.

Cum trebuie sa procedez la plecarea in strainatate pentru ca masina sa ramana asigurata CASCO?

La plecarea in strainatate aveti nevoie de Carte Verde si extindere CASCO. In cazul in care polita RCA + Carte Verde este emisa de aceeasi societate de asigurare la care s-a incheiat polita CASCO, extinderea valabilitatii celei din urma in strainatate este gratuita. Daca ati incheiat polita RCA la alt asigurator decat cel ales pentru CASCO, va recomandam sa va adresati asiguratorului dvs CASCO pentru a verifica daca extinderea este gratuita sau daca trebuie sa achitati o prima suplimentara.