Produse
Credit auto
Creditul auto conceput special pentru masina dumneavoastra, fara taxe si comisioane ascunse.
Credit Suport
Configurati-va visul auto. Noi adaugam diferenta! Creditul Suport in RON cu dobanda fixa va ajuta sa va vedeti visul cu ochii!
Polo
Sesizari Porsche Bank
Pentru a putea inregistra si procesa sesizarea sau reclamatia dumneavoastra, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele aspecte:
- reclamatiile cu privire la serviciile furnizate de Porsche Bank Romania SA vor fi transmise in termen de 30 de zile de la data evenimentului contestat (cu exceptia situatiilor in care prevederile legale stabilesc un alt termen - de ex. serviciile de plata)
- reclamatiile sau sesizarile vor indica in mod obligatoriu: datele de identificare ale reclamantului, numarul contractului de credit, informatii detaliate privind datele contestate, precum si adresa la care se doreste transmiterea raspunsului.
Ne puteti transmite sesizarea dumneavoastra printr-unul din urmatoarele canale de comunicare:
- telefonic, la 021.208.26.00, de luni pana vineri, intre orele 09.00-18.00
- prin posta, transmisa la sediul Porsche Bank Romania SA din Bdul Pipera, Nr 2, Voluntari, jud Ilfov
- prin fax, la 021.208.26.05
- prin e-mail, la office(kwfat)porschebank(kwfdot)ro
- pe website, la www.porschebank.ro
- personal, la sediul Porsche Bank Romania SA din Bdul Pipera, Nr 2, Voluntari, jud Ilfov
- prin intermediul aplicatiei de Internet Banking.
Reclamatia sau sesizarea dumneavoastra va fi solutionata in termen de 30 de zile de la data primirii acesteia. In situatiile in care sunt necesare investigatii complexe, suplimentare, termenul va putea fi prelungit pana la 45 de zile calendaristice de la data primirii reclamatiei, cu informarea dumneavoastra prealabila.
Orice reclamatie va fi inregistrata la Porsche Bank si va fi solutionata in termenul prevazut mai sus. La cerere, va vom informa cu privire la stadiul solutionarii reclamatiei. Raspunsul justificat va fi comunicat la adresa indicata de dumneavoastra in sesizare.
In situatia in care raspunsul sau clarificarile oferite de noi nu corespund solicitariilor dumneavoastra, aveti posibilitatea de a va adresa autoritatilor competente:
- Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) - in cazul reclamatiilor formulate de consumatori - Bucuresti, Bdul Aviatorilor, Nr 72, Sector 1, www.anpc.ro, tel 09551, e-mail office(kwfat)anpc(kwfdot)ro
- Banca Nationala a Romaniei (BNR) - Bucuresti, Str Lipscani, Nr. 25, Sector3, www.bnro.ro, tel 02131304.10, e-mail info(kwfat)bnro(kwfdot)ro
- Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu caracter Personal (ANSPDCP) - Bucuresti, Bdul General Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, www.dataprotection.ro, tel 0318.059.211, e-mail anspdcp@dataprotection.ro.
De asemenea, in conformitate cu prevederile OG 38/2015 privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre comercianti si consumatori, consumatorii de servicii financiar bancare se pot adresa Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) - Bucuresti, Str Sevastopol, Nr. 24, et 2, Sector 1, www.csalb.ro, tel 021. 9414, e-mail: office(kwfat)csalb.ro(kwfdot)