Credit Auto
Creditul tau auto, direct in showroom!
Parametri
- dumneavoastra sunteti proprietarul masinii inca de la inceputul contractului
- pentru clientii persoane fizice, produsul este disponibil in EUR, cu dobanda fixa sau variabila, precum si in RON, cu dobanda fixa
- pentru clientii persoane juridice/PFA, produsul este disponibil atat in EUR cat si in RON, cu dobanda fixa sau variabila indiferent de moneda.
Persoane Fizice | Persoane Juridice | |
---|---|---|
moneda | RON | EUR | RON | EUR |
avans minim | 15% | 25% | 15% | 15% |
durata maxima contract | 60 luni | 72 luni |
Calcule reprezentative
Ibiza Reference
S.C. Porsche Leasing Romania IFN S.A.
J23/493/2004
RO12064199
B-dul Pipera nr.2, cladirea Porsche
Voluntari, judetul Ilfov
Intrebari frecvente
Detalii complete despre modalitatile de plata gasiti aici.
Creditul se ramburseaza in aceeasi moneda in care a fost acordat (RON, EUR).
In scadentarul atasat ca anexa la contractul de credit sunt specificate datele scadentelor pentru toate ratele de credit. Data scadentei este cea la care suma trebuie sa se regaseasca in contul indicat in contractul dumneavoastra.
Ratele de credit sunt fixe pe intreaga perioada a creditului doar daca ati optat pentru un produs cu dobanda fixa (in EUR sau RON).
In cazul creditelor cu dobanda variabila, primele 3 rate de credit raman neschimbate, urmand ca dupa rata a treia, acestea sa ramana constante/creasca/scada in functie de: evolutia EURIBOR la 3 luni pentru creditele in EUR, respectiv ROBOR la 3 luni pentru creditele in RON - urmand ca trimestrial, sa primiti un nou scadentar.
Sesizari Porsche Bank
Pentru a putea inregistra si procesa sesizarea sau reclamatia dumneavoastra, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele aspecte:
- reclamatiile cu privire la serviciile furnizate de Porsche Bank Romania SA vor fi transmise in termen de 30 de zile de la data evenimentului contestat (cu exceptia situatiilor in care prevederile legale stabilesc un alt termen - de ex. serviciile de plata)
- reclamatiile sau sesizarile vor indica in mod obligatoriu: datele de identificare ale reclamantului, numarul contractului de credit, informatii detaliate privind datele contestate, precum si adresa la care se doreste transmiterea raspunsului.
Ne puteti transmite sesizarea dumneavoastra printr-unul din urmatoarele canale de comunicare:
- telefonic, la 021.208.26.00, de luni pana vineri, intre orele 09.00-18.00
- prin posta, transmisa la sediul Porsche Bank Romania SA din Bdul Pipera, Nr 2, Voluntari, jud Ilfov
- prin fax, la 021.208.26.05
- prin e-mail, la office(kwfat)porschebank(kwfdot)ro
- pe website, la www.porschebank.ro
- personal, la sediul Porsche Bank Romania SA din Bdul Pipera, Nr 2, Voluntari, jud Ilfov
- prin intermediul aplicatiei de Internet Banking.
Reclamatia sau sesizarea dumneavoastra va fi solutionata in termen de 30 de zile de la data primirii acesteia. In situatiile in care sunt necesare investigatii complexe, suplimentare, termenul va putea fi prelungit pana la 45 de zile calendaristice de la data primirii reclamatiei, cu informarea dumneavoastra prealabila.
Orice reclamatie va fi inregistrata la Porsche Bank si va fi solutionata in termenul prevazut mai sus. La cerere, va vom informa cu privire la stadiul solutionarii reclamatiei. Raspunsul justificat va fi comunicat la adresa indicata de dumneavoastra in sesizare.
In situatia in care raspunsul sau clarificarile oferite de noi nu corespund solicitariilor dumneavoastra, aveti posibilitatea de a va adresa autoritatilor competente:
- Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) - in cazul reclamatiilor formulate de consumatori - Bucuresti, Bdul Aviatorilor, Nr 72, Sector 1, www.anpc.ro, tel 09551, e-mail office(kwfat)anpc(kwfdot)ro
- Banca Nationala a Romaniei (BNR) - Bucuresti, Str Lipscani, Nr. 25, Sector3, www.bnro.ro, tel 02131304.10, e-mail info(kwfat)bnro(kwfdot)ro
- Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu caracter Personal (ANSPDCP) - Bucuresti, Bdul General Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, www.dataprotection.ro, tel 0318.059.211, e-mail anspdcp@dataprotection.ro.
De asemenea, in conformitate cu prevederile OG 38/2015 privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre comercianti si consumatori, consumatorii de servicii financiar bancare se pot adresa Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) - Bucuresti, Str Sevastopol, Nr. 24, et 2, Sector 1, www.csalb.ro, tel 021. 9414, e-mail: office(kwfat)csalb.ro(kwfdot)
Sesizari Porsche Leasing
Pentru a putea inregistra si procesa sesizarea sau reclamatia dumneavoastra, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele aspecte:
- reclamatiile cu privire la serviciile furnizate de Porsche Leasing Romania IFN SA vor fi transmise in termen de 30 de zile de la data evenimentului contestat (cu exceptia situatiilor in care prevederile legale stabilesc un alt termen - de ex. serviciile de plata)
- reclamatiile sau sesizarile vor indica in mod obligatoriu: datele de identificare ale reclamantului, numarul contractului de credit, informatii detaliate privind datele contestate, precum si adresa la care se doreste transmiterea raspunsului.
Ne puteti transmite sesizarea dumneavoastra printr-unul din urmatoarele canale de comunicare:
- telefonic, la 021.208.26.00, de luni pana vineri, intre orele 09.00-18.00
- prin posta, transmisa la sediul Porsche Leasing Romania IFN SA din Bdul Pipera, Nr 2, Voluntari, jud Ilfov
- prin fax, la 021.208.26.05
- prin e-mail, la office(kwfat)porschebank(kwfdot)ro
- pe website, la www.porschebank.ro
Reclamatia sau sesizarea dumneavoastra va fi solutionata in termen de 30 de zile de la data primirii acesteia. In situatiile in care sunt necesare investigatii complexe, suplimentare, termenul va putea fi prelungit pana la 45 de zile calendaristice de la data primirii reclamatiei, cu informarea dumneavoastra prealabila.
Orice reclamatie va fi inregistrata la Porsche Leasing si va fi solutionata in termenul prevazut mai sus. La cerere, va vom informa cu privire la stadiul solutionarii reclamatiei. Raspunsul justificat va fi comunicat la adresa indicata de dumneavoastra in sesizare.
In situatia in care raspunsul sau clarificarile oferite de noi nu corespund solicitariilor dumneavoastra, aveti posibilitatea de a va adresa autoritatilor competente:
- Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) - in cazul reclamatiilor formulate de consumatori - Bucuresti, Bdul Aviatorilor, Nr 72, Sector 1, www.anpc.ro, tel 09551, e-mail office(kwfat)anpc(kwfdot)ro
- Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu caracter Personal (ANSPDCP) - Bucuresti, Bdul General Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, www.dataprotection.ro, tel 0318.059.211, e-mail anspdcp(kwfat)dataprotection.ro(kwfdot)